被人打 - 難道愛一个人是這麼難 - QOOZA BLOG 網上日誌
難道愛一个人是這麼難
2010 年 7 月 22 日  星期四   晴天


被人打 不安 分類: 未分類

        今日被一班男仔打....

        老師捉左我.....

        話今日打我個d男仔寫在張紙到

        明天交a,我5想寫....






訪客留言 (返回 candy9837 的日誌)


zx13 於 2010-07-24 06:14 PM 發表:
正番招"甘"雞獨立比佢地睇啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy9837 於 2010-07-24 01:53 PM 發表:
一班男仔無la la打我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zx13 於 2010-07-24 10:44 AM 發表:
喂!!左人paul0226連我個大名都打錯
我要殺左你!!
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kin_9527 於 2010-07-24 12:53 AM 發表:
做咩比人打- -
你系邊個@__@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paul0226 於 2010-07-23 03:03 PM 發表:
屌!!叫佢啊媽去仆街LA~~~~
死ON9!
好!!同李X享一樣!!!
叫啊葉嘉強幫手
屌佢LA~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 班男仔弄哭了我,仲要罰我
Posted at 2010-07-23 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candy9837 於 2010-07-23 11:51 AM 發表:
=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zyx1013525 於 2010-07-23 12:55 AM 發表:
爲什麽要你寫
過分~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Leila1234 於 2010-07-22 09:00 PM 發表:
c0mm3n+;!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zx13 於 2010-07-22 06:41 PM 發表:
屌!!屌!!屌!!
叫隻葉嘉強幫手啦
唔屌你都唔得啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amy17042064 於 2010-07-22 06:04 PM 發表:
C/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





candy9837
暱稱: 開心快樂的時光幾時先來
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言