發夢=_= - 難道愛一个人是這麼難 - QOOZA BLOG 網上日誌
難道愛一个人是這麼難
2010 年 8 月 5 日  星期四   雨天


發夢=_= 呆滯 分類: 未分類

            昨天發夢,同張嘉傑.我fd和甘獅子一起入鬼屋=_=,鬼屋的確好恐怖.....鬼屋裏面有隻真ga蜘蛛..嚇都我死.....

            行左一個鐘找不到出口,個間鬼屋真恐怖,冇出口ga=_=

            行左二個鐘終於找到出口,出左來張嘉傑變左隻老虎=_=,一直追住我不放,隻老虎好恐怖=_=

            張嘉琳望住隻老虎追住我呆左,=_=我心想琳琳做咩呆左5救我......=_=最後琳琳同甘獅子走左,5理我...

                                                  真係一個恐怖的夢,(老虎追住我)=_=

             

 






訪客留言 (返回 candy9837 的日誌)





candy9837
暱稱: 開心快樂的時光幾時先來
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言