琴日掛正8號波,
諗住今朝都要返學啦~
點知成10點幾先除喎~
勁surprise囉~
早知琴晚就唔鬼咁俾心機去做嗰份reading report 啦~ ><
激死人!
不過我覺得就算打風唔使返學都同平時冇分別.....
因為唔知點解一到6點幾就自己彈左起身~
一直要到7點幾先訓到......
而家仲要悶到嘔電......
我寧願返學同D fd 打下牙臼囉~