今日上堂...冇野打.!@
午息,
食完野冇野做,本來,
跟住竟然比我見到花自己,一個坐係到,
錦我都冇埋佢,
過左一陣,佢叫我睇吓本課室日誌低板,
一睇,花寫左勁大個I LOVE YOU落去 哈)
跟住我見錦得意,問佢點整,
之後我又學佢寫野啦,
我就寫FUCK YOU,我驚睇唔到,仲要大力啲寫,
一睇...仆街啦,啲字寫得勁大隻,超深!
我諗住係面個板晝多幾行,
屌,點知仲花,
我係錦話[仆街啦,死啦]花就係錦係到笑...
而我地有個共識,...= 扮唔知,死都唔認 - -"
週會之後係生命教育,
......11個字,過埋,我同花都唔記得左而件事,
諗住走啦,岩岩,比Miss知道左;
花走左去搵kai麗,我即刻走去玩佢,
勁驚比陳怡知道lo!!!
花話扮唔知.扮唔知,點知Miss話冇人認,全班留低,
...唉,最後我都係同Miss講係我同花寫既...
啲人走曬,而我同花就係到等死,
Miss企係到問我地做咩,...我本來冇答...好正經錦企係到啦,
吊,花係錦係到笑,Miss講咩都笑,
攪到我又笑...正經唔到
之後Miss係錦問做咩做埋啲無聊野,跟住問笑完未...
勁驚,我同花即刻唔敢笑.
佢話[I LOVE YOU已經衰嫁啦,邊個寫個粗口落去丫]
超驚,我話係我,佢話仲細呀!?
之後比佢記左野,搵番啲老師簽名,
攪點曬,搭車走
番到利東,花話寺街市買野食,點知見到恩!!! ^^
之後我地三個上左公園,傾計,
係錦講笑野,笑到個肚勁痛lo~
本來叫埋玲上黎聚聚嫁...唉,不過緊住番家玩電腦...@@
之後陪完花買零食就番屋企lu~
|