生活點滴:)
^^
candycandyha
暱稱: candy
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
記錄記錄,爆左分鍾
12月28
百感交集的12月
︿︿
2010-10-22
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 110
今日人氣: 49
累積人氣: 1666
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


正式上學 分類: 未分類

今天,嚴瑞豐返大陸,我一定會掛住你嫁.嘻嘻!

今天8點4就出門口,準時返到學校,d人真係慢慢咁入黎,
到左11點到差d無位坐,有d冇位坐走埋添,比我想像中多好多人,
之後又有幾個人好熟口面咁。

開頭我真係好比心機上數學堂,同我坐隔離果個人同佢講左幾句野,
之後佢就不段問其他野,整到我上吾到堂,叫佢”殊”嫁啦都要跟住講。
佢又講:我平時聽得多既話。就係話我個樣好惡,傾落就冇乜野!!!!
之後我都笑笑口咁講:係咩..d人都係咁講嫁啦!


到左12點到.同左個女仔去食飯.開頭想食米線果間既!
但佢又對千色果邊吾識..我想帶佢去果間.帶帶下.走錯路-,-
就去左譚仔米線食.哇...我地見到d人食麵既碗超大碗....之後我地又心思思..叫左黎食    41蚊 大大大大大碗
d酸菜超正..米線又彈車..炸醬又好味..無得頂..平靚正!!   


再返返學校上商業,好想知商業會教咩,反正上堂都吾會點既..到晏就超多人走堂
我地都遲左幾分鐘..冇乜野,牙sir醒左句野比我  近朱者赤  
吾吾..我明嫁啦^^  

 






訪客留言 (返回 candycandyha 的日誌)


YP_CH1 於 2009-09-10 11:34 PM 發表:
41蚊算平??
但係你講到甘好味道...
我都好想去試試啊...

嗯...所以你應該近我多d...
哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙..一人就21蚊...超大碗食吾哂都~~
好牙..下次可以一齊去試..大大碗的!
 
 
哈哈....已經係近你^^..呵呵
Posted at 2009-09-11 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]