今天,嚴瑞豐返大陸,我一定會掛住你嫁.嘻嘻!
今天8點4就出門口,準時返到學校,d人真係慢慢咁入黎,
到左11點到差d無位坐,有d冇位坐走埋添,比我想像中多好多人,
之後又有幾個人好熟口面咁。
開頭我真係好比心機上數學堂,同我坐隔離果個人同佢講左幾句野,
之後佢就不段問其他野,整到我上吾到堂,叫佢”殊”嫁啦都要跟住講。
佢又講:我平時聽得多既話。就係話我個樣好惡,傾落就冇乜野!!!!
之後我都笑笑口咁講:係咩..d人都係咁講嫁啦!
到左12點到.同左個女仔去食飯.開頭想食米線果間既!
但佢又對千色果邊吾識..我想帶佢去果間.帶帶下.走錯路-,-
就去左譚仔米線食.哇...我地見到d人食麵既碗超大碗....之後我地又心思思..叫左黎食 41蚊 大大大大大碗
d酸菜超正..米線又彈車..炸醬又好味..無得頂..平靚正!!
再返返學校上商業,好想知商業會教咩,反正上堂都吾會點既..到晏就超多人走堂
我地都遲左幾分鐘..冇乜野,牙sir醒左句野比我 近朱者赤
吾吾..我明嫁啦^^
|