2009年09月09日....特別的一日! 我很喜歡..年齡還細..不可怎樣^^
今天上英文堂..MISS一開始給練習我們做..吾吾..幾好..又學到野
不過感慨的事..後面同學仔我一比上堂D野比佢抄(上堂的教既野)..佢就說:好野..有野抄
唉唉..想想..就如我當年..有得抄就抄..不得了~~~教訓他們當然不可...一定當你耳邊風..正如我那時這樣而已!
我想終於一日他們也會後悔... 這一天就會是下一年的這天 !
不緊要...沒有教訓是不會改變!!
現在不明白就一定要問..不能像以前這樣..以為回到家再看看數遍就會明白!
上堂miss說休息.15分鍾.同坐我旁邊的女仔傾談..她說話太細聲.聽到我好辛苦=.=
跟住我講完野....佢又冇反應..到底佢聽吾聽到呢..唉..唯有講多次....
之後有時佢講完野..佢又自己係到笑..我又有時聽吾到..唯有笑下咁=.= 覺得咁樣好辛苦=.=
其實我都話過佢..可吾可以大聲d呢..我真係聽吾到.....希望佢日後會大聲少少少少講野啦
午膳時間...吃什麼???頗麻煩....廿五蚊樓上又嫌貴...幸好和我一起吃飯的女仔好隨便..
我說:下次我們買個麵包吃就算囉..她都說OK..哈哈!看她也是個節儉的人才這說..
最後我們去了吃麵...十二蚊的雲吞麵....好好味^^ 到時穿校服就有學生餐..不緊要的^^
2點半放學..又返去SALON....吹下水講返學校D野....
之後就去元朗圖書館....OH...第1次去吾知原來咁大..自修室都好大...幾鍾意!
以後就係我屋企..哈哈!
|