生活點滴:)
^^
candycandyha
暱稱: candy
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
記錄記錄,爆左分鍾
12月28
百感交集的12月
︿︿
2010-10-22
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 110
今日人氣: 2
累積人氣: 1812
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


2009-09-09 分類: 未分類

2009年09月09日....特別的一日!  我很喜歡..年齡還細..不可怎樣^^
今天上英文堂..MISS一開始給練習我們做..吾吾..幾好..又學到野
不過感慨的事..後面同學仔我一比上堂D野比佢抄(上堂的教既野)..佢就說:好野..有野抄
唉唉..想想..就如我當年..有得抄就抄..不得了~~~教訓他們當然不可...一定當你耳邊風..正如我那時這樣而已!
我想終於一日他們也會後悔... 這一天就會是下一年的這天 !

不緊要...沒有教訓是不會改變!! 
現在不明白就一定要問..不能像以前這樣..以為回到家再看看數遍就會明白!


上堂miss說休息.15分鍾.同坐我旁邊的女仔傾談..她說話太細聲.聽到我好辛苦=.=
跟住我講完野....佢又冇反應..到底佢聽吾聽到呢..唉..唯有講多次....
之後有時佢講完野..佢又自己係到笑..我又有時聽吾到..唯有笑下咁=.=      覺得咁樣好辛苦=.=
其實我都話過佢..可吾可以大聲d呢..我真係聽吾到.....希望佢日後會大聲少少少少講野啦


午膳時間...吃什麼???頗麻煩....廿五蚊樓上又嫌貴...幸好和我一起吃飯的女仔好隨便..
我說:下次我們買個麵包吃就算囉..她都說OK..哈哈!看她也是個節儉的人才這說..
最後我們去了吃麵...十二蚊的雲吞麵....好好味^^   到時穿校服就有學生餐..不緊要的^^

2點半放學..又返去SALON....吹下水講返學校D野....
之後就去元朗圖書館....OH...第1次去吾知原來咁大..自修室都好大...幾鍾意!
以後就係我屋企..哈哈! 
 






訪客留言 (返回 candycandyha 的日誌)


YP_CH1 於 2009-09-10 11:35 PM 發表:
睇下我去自修室撞5撞到你先...
哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有去過元朗果到???我都係第1次去
突然之間溫返書..好吾慣..成3個月都冇寫過字同睇書=.=
Posted at 2009-09-11 06:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]