今天本身返1點..但我呢..又7點9起左身(因急尿)=.=' 屋企食左早餐..出去行左陣..返到黎..9點鍾
點過牙.....天氣又熱..做咩都冇心情...HEA左半粒鍾..頂吾順..沖涼洗頭走人..
10點就去元朗..去元朗圖書館....感覺幾好...
12點9就過去上中史堂..2個人..牙SIR開頭教果陣時..直情哎哂頭..完全聽吾明..
佢又停下停下咁...真係頂吾順..之後另一個人講:牙sir.你有冇備課嫁!
oh...我就緊係踏多腳.就講:牙sir.你講到我好亂.你可吾可以寫係白板果到呢
哇..之後完全吾同..直情學識好多野.都幾搞笑.亦都抄左好多筆記..
誇到佢講每一個字..佢都會寫係上面.哈哈..吾吾!感覺又吾同啦!!
到3點半..好攰..聽左咁耐既書..我地就齊齊就等落堂..吹下水咁.
放學去自修室.但爆棚.就返屋企.去左程敏屋企拎書書.都傾左好耐
望到眼仔都好攰..吾望又吾好啦..被你以為吾專心聽你講..哈哈..
完!
|