我是讀書的.... 這番說話跟我一齊食飯放學既人講左好多次... 目的都係吾想被佢地以為我係玩果d人....
由於近日嚴瑞豐返工返4日遲3日...已經幫佢起左個花名,,,,遲到豐..哈哈 因為向來佢都係吾遲到既人....所以遲左3日激死佢.... 我由返學到依家...同一齊食飯既人好多.... 之後我慢慢疏離佢地...同自己講..我黎讀書嫁 不過依家同果個一齊..好彩係識諗d...fine....就算識吾識到朋友都吾介意 成日話搵工搵工...聽到都煩....講又吾去做...妖..食蕉啦