生活點滴:)
^^
candycandyha
暱稱: candy
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
記錄記錄,爆左分鍾
12月28
百感交集的12月
︿︿
2010-10-22
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 110
今日人氣: 3
累積人氣: 1496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


開心 分類: 未分類

 

星期四........屋企大變身.....真係有d吾慣...玩電腦隔離就有電視嘈住..

12左右就出門口同程敏食晏....另一原因要去北江影印...原來咁多人叫貓王..哈哈

一如以住咁傾計啦 食完就走lo...趕時間返屋企再拎野再去天瑞....

未耐過等車都要等咁耐嫁囉       由於未試過坐咁耐車既關係......2個座位不停交換坐

到左登打士街站.....好陌生...但我額頭刻左個"勇"字...   最直接就問人

第1:問左牙叔..牙叔嚇鬼..我去既地方係56號..但牙叔企既商店位係56x號..

佢就話:56號會係尖沙咀果邊嫁wo..行吾到過去嫁wo  (心諗吾撚識咪扮野)      我落站係登打士街..我去既地方又係登打士街..玩9我

憑直覺直行      好.....見到個派傳單既哥哥仔...但佢吾識路...再憑直覺行直路....又問左牙叔..終於知係邊啦

又行返派傳單哥哥仔到....哥哥仔就講...不如你再問下人啦....應該係出面行....但個牙叔話係入面.....呢個時候緊係信個牙叔嫁啦

行左入面再問個seven姐姐仔....oh...終於搵到啦

交完野再行下啦......最pk行左9個字係到搵巴士站..加上又行街..可以講行左成日...仲要天夜夜的時間...不過我始終都相信香港地吾會迷路...搵巴士站既經歷依然歷歷在目...

只可以講由旺角地鐵站行到太子地鐵站......不過都幾享受既

返到天水圍8點半啦又再過去蝴蝶彎搵遲到豐....如果吾去我地既友情分數會冇左20分....吾得..我一定要捉住

好.....去到...2個見過啦..其他吾識....不過都有一齊玩.....幾盡興啦....真係人不可以貌相.....fine..都慣嫁啦

今晚都講左好多野....真係第1次聽佢講冇我講..   面對沙灘..感覺更加正....我地一定會一世既好好既朋友<<<我地仲有好多路要走

當然我所捉緊既人不只是有佢一個..另有一個我都做得好明顯..真係當佢係好朋友 同上  我地仲有好多路要走 >>>

上返去玩啤牌...好正既啤牌..不過儀態冇哂..要講粗口既........超過癮.......比人串話飲果汁囉..因為佢地個個輸左要飲酒..我飲果汁

12點幾走.....冇車.....但我們非常好運遇到的士伯伯.....我地由蝴蝶彎搭去元朗..只要50蚊咋......

上車超on9..係遲到豐同佢男朋友發出既鼻寒聲.....表的士坐到好舒服..內又串坐上一部的士既人同要換2程車又貴過我地...

最後個的士伯伯講..玩得開心d..有緣再見啦.....我地緊係講..多謝伯伯咁好人..但佢一講有緣再見..我就即刻講...比電話我地啦..下次搵你

佢就立即吾好啦..吾比啦姐係..哈哈~~~之後第1次咁夜去機鋪...超on99的坐係後面望住佢地打機.....好無聊......

之後豐豐講左句岩既說話       我地又吾打機..做咩吾走先                 

2點搭車走....搭不記得名字的小巴......同佢又發生超白痴既事..屌.....好彩冇乜姐同見吾到有人笑...超魚皮

之後又行.......我地提起酒....話真係未試過個人灘左係地下果隻......話哂應該有第1次..但呢第1次會係幾時發生

 

 

 






訪客留言 (返回 candycandyha 的日誌)


YP_CH1 於 2009-10-09 07:09 PM 發表:
你行左成日...
仲有體力玩??
佩服佩服...

我早就變豬訓到4左啦..

哈哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

行左超耐~~~
冇都冇計..fd黎嫁嘛..吾計呢d~~
我腳指公好痛囉><
Posted at 2009-10-10 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]