今日11月29日,係我18歲既生日。
我都覺得我自己經歷既野吾多,人生時間都過左三分之一,我都吾會再怨所有野,
因為我是平凡中開心既一個,我有我既真正朋友,我有完整既屋企,好好,好開心!
hey...今年同上年一樣去唱k....12點出門口..係到等人!!!!!!!!!
開左房就開始有蛋糕,我好感激ho i既蛋糕,多謝!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我一定會好好好好僅記..............
我亦都拎出我買既2支酒,本身想寫我&HO I個名,亦都由於時間緊逼,so........
then最開心就緊係聽到你地唱生日歌,真係好開心亦都最期待^o^
我地有玩圍枚,好正^O^不過成日輸,就知道今日既運吾好,我只好會避免,吾會亂諗野
唱唱唱,我淨係知我塊面勁紅=.=' 唱到6左右..開香檳..哈哈...過癮過癮....又有蛋糕^o^又唱多次..咁我緊係開心多一次!!
唱到8點...去左影貼紙相...我會好好保全^o^ 今日唱k玩得好開心..多謝朋友的出席....我會記得一世!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我吾會介意禮物係咩....我好知足......有心已經得.....真係吾介意...所以牙奶你吾洗介意唷^o^
仲有多謝其他人禮物^o^ 程b既影片..哈哈..好過癮..雖然暫時聽吾到聲...不過送咩我都吾介意但我一定會喜歡 !!!!!!
ho i 的頸巾...好靚唷..一定會比你cool實既..搵我一定出^o^
珍珍的手機繩..我都會開開心心每日用住佢^o^
敏儀送既立長狗相架..好有意思..我都會記得我曾經有呢個名...仲係好開心既名...吾串邊到有得好笑^^
10點x返到屋企...就聽到豐豐既電話...哈哈.....你吾打比我我都會打比你...我一定要親口聽到你講^^
見到面我就聽左豐姐既獨唱(生日歌),哈哈,好過癮好正,真係好有心^o^ 不過佢一唱完我即刻講:做咩吾唱candy (歌入面)
之後佢提出,我地去啤一啤啦,既然佢提出我冇可能say no,
反正都有好耐冇面對面傾過計,因為我吾鍾意係信息講我想講既野,我寧願吾講都吾想係信息講,
電話..有時又吾係好想傾...只係鍾意係屋企傾.....安靜既環境先諗起想講既野!!
我們買左啤酒,想去濕地公園,但又驚,因為會比人捉,加上冇得大聲講野,緊係閃!
去返中秋節個位置,就拎我地買既野,豐既一句::我地好似野餐,哈哈!!!
送左個蛋糕比我..就係pizza糖..因為佢既型狀好似蛋糕..過癮!!
傾啊傾,我地原來都有其他野似!好...我地以前係玩..但依家係傾計....真係吾同lo....我地經歷既野都吾少..都幾多波折.......咁先做到真正朋友!!!!!
有時我都想..2個人出去行一行..行下搵個地方坐下..傾下計咁....已經係好足夠好足夠....我既增進友情2個人時吾需要熱鬧既場面!!
之後等12點...緊係sd信息比ho i..哈哈...我一定要好專心打字.吾係我好難先打哂=.=..但我其實聽到佢講野..不過吾想答..阻住哂..
一直等緊ho i既回覆!!!!!!!!!! 哼...忍吾住要直接打過去^o^
之後又見到識既人....拎走支我地既紅酒.....因為我想佢盡快消失我面前....好煩....
飲到真係醉......7分醉3分醒....不過好過瘛...因為玩得好開心!!!!!! 多謝哂......
仲有d吾講...好長=.=
今日多謝哂你地..名單有程b^v^..ho i^m^..珍b^w^..敏儀^.^..奶b^a^ 仲有珍b&敏儀既2位同學既出席
|