今天再見證我倆友誼很深,所以今天我很開心!!
中午我們6人,去了tm行街,行攰了就坐在美食廣場(再加多一位朋友lam姐)
同你地傾計命都長多幾年,因為我地真係笑得好開心,我好鍾意好鍾意同你地玩。
晚上我們3人 我, ho i ,lam姐去玩保齡球and桌球
每逄玩運動我就最開心,最enjoy
現在我更希望我會學識桌球,起碼吾好<他q>先,如果有人教就好啦
到了8點半左右,程b過黎玩保ling,玩完一局,
就搵地方食飯,時間9點45分
但我竟然冇特別肚餓的feel,我由11點半食飯,時間咁長都頂得順,
不過人點都要食野+開心時什麼都忘記,
11點幾返到屋企,今天出左11小時,好久好久沒試過^^
原諒我打日記關於他多過和朋友的事,
有些根本不用說,放在心中
|