啊...........救命牙!!!
恕我講吾出.....
昨晚訓教前同我愛人傾電話,
佢講:你聽日起身打比我啦,之後你要講 老公早晨
我講:有D難度喎~
佢:好簡單嫁嗜
我:哦,試下啦(勁無奈)
咁我今日早上起左床,係張床掙扎左5分鐘以上,係到練講=.=
咁我決定打比佢,吾夠3秒佢就聽電話
我第1句講(當然溫柔地說):喂,早上
佢:早晨老婆
我:唔~~~~~~~~~早晨
我這刻勁無奈!!!!
無奈之後我就大笑
佢都扮冇野,我都扮冇野
我們再講其他野 !