今天,我身體好差,搭完骨即時黎m,
點解我咁講呢,是因為我有問技師:黎m好吾好搭骨 佢就答:最好吾好,如果你真係想搭既,我就要輕力D
這一天的M痛+腰痛+腹痛是前所未有既痛,
我平時夜晚食完飯會出去行,行吾夠1小時已經頂吾順啦,
因為真係好痛,之後我都好早訓啦。