我好想同自己講句:年輕氣盛
以往來m日子,我會逗留在家,因為腰骨會好痛,好辛苦,
今日我來m,但要返工,行行坐坐約9小時,雖然都攰,但冇辦法啦,都要撐落去。
接著,我就要同愛人去打籃球,
吾知點解佢一打比我,叫我去邊到都好我都會說:好牙。
即使我依家腰骨依然都好痛都好,都不忘同佢去街,
月頭我地成
這半個月都好忙,都發生好多事情,仲有好幾次好開心既玩樂,
好似上星期同好友們返深圳揼骨,
某日同愛人返深圳玩,終於離開東門果區,真係好開心,
某日又愛人睇戲,
打吾切,再見^^