travel 中!!!
today有個fd聽到Vicky k講咗D超寸我同個fd嘅話!
勁angry呀我!
聽日起我一連四日都去旅行,唔write日記嫁la!!
Bye Bye!!!!!
今日去咗做義工!
本來好開心呀,
但係之後Vicky Kowk發顛!
勁寸呀佢!
我仲with另一個fd同vicky絕交!
so bad!!!
好可憐!我困"車立"喎!
好彩仲有風扇同燈咋,仲有电力供應,部野stop咗inG/F同4/F中間!
Wait 咗30min先重見天日咋!
28号我去BBQ,我好happy!
我又可以見到佢la!
今日幼我find到many唱K小魚仙既wallpaper!
好happy!!
網址:http://kabegami.lost-memories.net/mmppp.php
上去look下la!! byebye!!!
今日番到咗学校,李莉欣竟然話我知全班有6個人要repeat!
仲話埋比我知邊幾個!
Dance Show有D哥哥姊姊黎跳舞!
好型呀!!!
我仲見到Natalie睇Dance Show是時個樣好搞笑@@
Angel Po唱丟架好好聽!
但係另一首就有D失敗,not唔好聽,係唔應該in singing con唱呢首歌囉。
@@@尋勻日去咗清水灣swimming la@@@
果度個car park好多車車!!!
有D車車wait咗好久都冇位泊車!!!
後來去咗西貢食lunch!!!
and than去shopping!!!
跟著我就番屋企!!!!
today 好happy!!!
Today is 七一,
我竟然7:00a.m.起咗身,之後就write diary la!!!
真係冇嘢好write。
個天今日好黑呀!
哇!!!我today 好鬼happy 呀,我竟然科科都pass 哂喎!!!
真係超級happy la!!!個feel 好正la!!!
很久冇咁happy la,自從升咗中一之後。
依家成個人好似脫胎換骨咁!!!
本來我好驚MATHs會唔pass 到,不過最後都pass 咗!!!
今天Joey要去singing contest la!!!我會在home 為she 打氣嘅!!!!!
今天我sleep到12:30p.m先至起身,本來都唔想起,但一聽到話做緊「再生緣」先起!
一起身就吃午餐,之後就play computer。
今天又是一日下雨天。