人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 2
累積人氣: 1012
2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


2008-08-25 分類: 未分類

今日好無聊..(日日都係ge啦)

好想出去玩...but出去都無咩玩...

屋企都無咩好玩...日日係屋企發呆(就快可以叫我做呆詩)

前幾日my father 係大陸buy左牛丸(好好eat)

琴日我呀哥請我eat薯片都好好eat(簡直是very yummy)

88

發表時間:2008-08-25 06:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


lazyszeman 於 2008-11-04 03:42 PM 發表:
知己
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Petronella 於 2008-11-01 09:40 AM 發表:
無聊- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



esther12232 於 2008-10-29 02:13 PM 發表:
CM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggiebbq 於 2008-10-18 11:30 AM 發表:
HELO*=]

呆C..唔打日誌既你?__?

我下次要做第1.2或者3!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggiebbq 於 2008-10-07 12:22 PM 發表:
HELO*=]

嘻嘻;我知你係邊個啦xD

CM f0r y0u`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SwEeT940621 於 2008-10-06 11:11 PM 發表:
c0mment`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yatou520 於 2008-10-05 11:26 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Petronella 於 2008-09-28 12:01 AM 發表:
呀妹- -]
好無聊的的的..]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2008-09-12 11:46 PM 發表:
你再食就吾係呆詩了`
是肥詩ah xd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Petronella 於 2008-09-04 09:12 PM 發表:
HIHI]
我比cM呀^^]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]