人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 2
累積人氣: 1007
2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 分類: 未分類

我好無聊呀...十年唔打一次blog..咁次破例打一次..之後唔會打..哈哈

好快就生日啦..好期待呀...大家要記得我既生日呀..最後提醒我既生日係5.13 (5.12後一日)

 

發表時間:2009-05-08 09:35 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


miumiu246 於 2009-05-12 10:45 PM 發表:
我知啦!!禮物!!哈哈\!!你估唔到 *-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2009-05-12 08:34 PM 發表:
我有禮物比你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2009-05-11 10:38 PM 發表:
婆婆知道了!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggiebbq 於 2009-05-11 07:58 PM 發表:
詠詩:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SwEeT940621 於 2009-05-10 07:15 PM 發表:
婆婆`^_^;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lightingbug 於 2009-05-10 04:01 PM 發表:
哈哈:D青蛙家族1定記得啦0^
c0mment^_^比反婆婆*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eng1118 於 2009-05-09 09:13 PM 發表:
c0mment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



esther12232 於 2009-05-08 09:49 AM 發表:
COMMENT"=]
臭婆婆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu6d14 於 2009-05-08 09:36 AM 發表:
CM. . .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]