人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 1
累積人氣: 999
2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

今日要返學校做tsa 超無聊..

無食早餐呀..因為唔想食..不過好後悔無食..

一路做一路超頭暈..轉呀轉呀好似系外太空...

勁想返屋企...午膳d野唔好食..食左好少..]

放學立即返左屋企 然後同koey lazy 彭彭 繆繆 冼翠一齊去元朗賣書..

我賣左手$155+之前賣左d$50=$205

LAZY賣得最多錢有300幾(超厲害..強呀)

再之後倍KOEY拎回郷卡..再系元朗行多陣就返屋企..

回家中發現同我同一條裙的傢伙不過人地成熟D 我白痴D 無緊要...

返到天水圍..去左買自由"針"(超爽..)最適合熱天喝....

大家記著唔好中暑呀...喝多水或者好似我一樣喝汽水...

發表時間:2009-06-23 05:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


lightingbug 於 2009-06-24 06:04 PM 發表:
哈哈.婆婆好白痴ahh.我吾系ahh\3/系.快d改!!改!!改!!拉;你吾好打死我ahhv_v我金日冇哈小朋友ahh*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yehuiqiank 於 2009-06-23 10:22 PM 發表:
我今日都無食,都有d頭暈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2009-06-23 08:51 PM 發表:
白痴婆婆!;
你今日甘趕住去元朗賣書ge?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我鍾意呀..哈哈..唔等你啦..88
Posted at 2009-06-24 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2009-06-23 06:03 PM 發表:
咁快賣?! ~________~;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔賣..之後佢地會收少d錢..
Posted at 2009-06-23 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lightingbug 於 2009-06-23 05:16 PM 發表:
c0mment^_^p0p0;
無聊死ahh金日-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔會無聊死"家"只會比婆婆打死..
Posted at 2009-06-23 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]