人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 0
累積人氣: 1008
2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 分類: 未分類

今日終於考完tsa la..好開心..唔洗考野啦..yeah!!

happy happy..考tsa真係超無聊勁多時間..都用唔曬..

見到個個都訓曬(場面都幾壯觀....)我都系到訓...z  z z

英文tsa listen 都幾容易..最尾個"板"最容易..

數學都OK...(有一條好似無教過)<橙色個分>

英文 reading 都ok 不過全部mc黎..所以亂"禁"做  哈哈.. 惰費時傷腦筋..

之後午膳個陣明明係長通粉..点知變左飯..(唔想食..)

去左買野飲..之後上左課室要對試卷..好緊張...

想嚇到我心臟病發咩...d老師成日吊起人地既"引"..(我好心急想知道D分呀)

今日就對左英交GE同writing 中三以來第一次英文合格 超級開心呀..

英文GE有40/ 70  全部英文總分係56.幾分(唔係好高..不過都開心)

數學就78分比之前退步左2分 好彩無大退..

中文就38/50 ...都幾好..嘻嘻..

88......

 

 

發表時間:2009-06-24 06:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


lightingbug 於 2009-06-25 08:11 PM 發表:
哈哈.
我中以為你系3年黎第1次eng文合格xdd
p0p0^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yehuiqiank 於 2009-06-25 08:02 PM 發表:
好勁咁bo xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2009-06-24 09:36 PM 發表:
你好白痴; 最尾仲打個byebye.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2009-06-24 09:27 PM 發表:
p0p0^___^;
唉!成績就算有進步,旦吾知點解仲覺吾夠v_V
我仲覺得好低!,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]