人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 8
累積人氣: 1018
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009-12-31 分類: 未分類

哇.....

N年無打BLOG 啦 嘻嘻... 今日好得閒... 入左黎睇人地D BLOG 我留左CM 比$4 炸 嘻___嘻

我仲有好多好多功課味做呀鳴鳴........

邊個可以教我做功課呀...一返到學一定要快D搵浩恩先 無左浩恩都唔知點算

今個假期都無做過D 咩 不斷休息 休息 ZZZZ...

好想出街呀 不過無人倍  >3< 慘......  以後得我同浩恩相依為命炸...

今日係2009年既最後一日  我唔想咁快過呀... 新既一年會係點呢!!

我就想每個人都無煩惱.... ..  個個都開心  ^V^

無野好打啦 HAPPY NEW YEARS

唔知我下次打BLOG係幾時呢?

你地估下啦!

 

 

 

 

發表時間:2009-12-31 05:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


camille312 於 2010-02-19 04:09 PM 發表:
p0p0>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minitsoi123 於 2010-01-20 10:47 PM 發表:
comment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hayley1228 於 2010-01-01 02:22 PM 發表:
happy new year :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miumiu246 於 2010-01-01 02:34 AM 發表:
happy new year
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年快樂
Posted at 2010-01-01 01:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2009-12-31 11:29 PM 發表:
after 10 years!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻___嘻
Posted at 2010-01-01 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lightingbug 於 2009-12-31 10:39 PM 發表:
Pp0p0^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirleyfeel2 於 2009-12-31 08:33 PM 發表:
comment!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]