人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
-
-
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
全部都係我最愛既好朋友
祝佢地...
每日都會好開心
Be Happy..
candylamwing
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1014
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
最新文章
•
2010-05-02
•
2010-04-24
•
2010-04-14
•
刻人曾..
•
2010-02-27
每月文章
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 04 月 (3)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2009 年 12 月 (1)
•
2009 年 08 月 (3)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 04 月 (3)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2009 年 12 月 (1)
•
2009 年 08 月 (3)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 06 月 (7)
•
2009 年 05 月 (2)
•
2008 年 12 月 (1)
•
2008 年 11 月 (4)
•
2008 年 08 月 (3)
•
2008 年 05 月 (1)
•
2008 年 04 月 (1)
•
2008 年 02 月 (6)
•
2007 年 12 月 (5)
MORE...
好友名單
lightingbug
esther12232
aatung
iamkoey
lovelywendy
San_director
cherrychu
karensakura
Petronella
eng1118
kaho1996
ahkhoo
顯示全部(35)
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 4
累積人氣: 1014
2007 年 12 月 10 日 星期一
2007-12-10
分類:
未分類
今日係我第一次係學校打blog........
hihihi....依+係到上電腦堂.......4蚊重做緊.....
+油我支持你..哈哈我做得快好細界.....
發表時間:2007-12-10 03:42 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 candylamwing 的日誌
)
camille312
於 2007-12-14 11:12 PM 發表:
吾會架` 明哥哥是好人`吾會鬧
我地乘日都係甘`佢有佢講`我地有我地玩 佢吾理架`..
我上bg都吾鬧`佢見到都扮見吾到先好喔`!!
好開針喔`!!hehaaa>33333<
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ming1031
於 2007-12-12 09:34 PM 發表:
cm喔!
你曳曳喇!
小心比人鬧喔!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 candylamwing 的日誌
]