人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 7
累積人氣: 1017
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


2007-12-14 分類: 未分類

無咩野寫...3.....

好無聊.....

發表時間:2007-12-14 04:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


camille312 於 2007-12-25 04:25 PM 發表:
糖糖мёЯЯЧ CнЯIsтмДs*`喔!!
゚ILOνЁЧOЦ゚喔`!!蚊曖糖`
私は友達を愛します`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2007-12-25 04:21 PM 發表:
牙糖*мёЯЯЧ CнЯIsтмДs喔`!!
゚ILOνЁЧOЦ`喔!!曖死你了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2007-12-25 04:20 PM 發表:
糖糖吾打bg``曳曳喔`懶了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2007-12-25 04:20 PM 發表:
明明``算吧`!!
糖要我既cm架..`
哼哼`我cm多戈你喔`!!
嘻嘿嘿`>333333<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming1031 於 2007-12-15 09:31 PM 發表:
明明又送cm比你喇!
系咪好開心呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camille312 於 2007-12-14 11:15 PM 發表:
又真係幾無聊喔`!!
你寫{你曖我}`喔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]