人生就好似上面d氣球一樣"禁"精彩
 
-
 
-
 
 
<妮>=<恩>=<青>=<$4>=<婆>=<彭>=<錢>-
 
-<koey>=<lazy>=<繆>=<冼>=<Esther>=<明明>-
 
                                         全部都係我最愛既好朋友 
 
              祝佢地...
 
每日都會好開心Be Happy..
 
 
 
 
 
 
candylamwing
暱稱: ''{詠詩婆婆}''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-05-02
2010-04-24
2010-04-14
刻人曾..
2010-02-27
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 267
今日人氣: 1
累積人氣: 1006
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-05-12 傷心 分類: 未分類

今日係屋企好無聊呀...

一路睇電視..

一路比我呀媽叫我去溫習....

温你屁股咩...

今日4蚊可以去bbq佢就好啦...

因為個口生野...無得去啦...

好慘呀..

摺左一點喝管星星..

隻手超痛.....

 

發表時間:2008-05-12 01:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 candylamwing 的日誌)


shirleyfeel2 於 2008-08-12 12:55 AM 發表:
comment!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-08-01 03:07 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-08-01 03:07 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-08-01 03:07 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-08-01 03:07 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-08-01 03:06 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chingman_16 於 2008-07-28 07:25 PM 發表:
您系咪傻咖-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FOKTONY 於 2008-07-05 11:47 PM 發表:
睇完笑死我;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aatung 於 2008-06-27 02:37 PM 發表:
^_____________________^
詩jai
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Petronella 於 2008-06-13 11:00 PM 發表:
飲管星星啊?]
好令架喎~!]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]