今日差唔多要開考之前,個考官:邊個係1E班吳欣怡呀?我話:我,跟住佢叫我考完之後去搵
MISS.NG,個時我諗緊,我平時又無左乜野壞事呀,點會無啦啦比人捉左去呢?我又係到幻
想,會唔會係比人揀左入田徑隊呢?考完之後,我去左教員室,見到成班F.1既女仔企哂係到,
我就行過去,就開始點名啦,原來真係比人揀左入田徑隊,差唔多全部都係排球隊既,真係勁!
原來我呀媽幫我拜神係有用嫁(其實佢順便)媽咪,I LOVE YOU...跟住MISS.NG話以後1,3
5都要練習,姐係1,2,3,5都唔得閒,我當堂嚇左一嚇,究竟入唔入好呢?其實唔係我唔鍾意田
徑,問題係D時間排到咁密,邊有時間同佢地出去呢?我諗哩個就係點解D人升中之後,D朋友
愈黎愈唔FD既原因卦...唉,而家好似變左朋友同田徑既抉擇咁,唉,咁樣叫我點揀呀...
P.S.今日同中學D"""""""同學"""""""出左去玩,好耐無比人咁請過,你咁有錢就攞去派,咁多托咩?
|