曉緣 曉緣
ˍ沒有你陪伴的我♀連寂寞都笑我太墮落♂
什麼都可以 我願意為你守護到天明:)
candyng1
暱稱: 512:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
This is friend?
去大陸玩~
2010-06-05
北京行.
太多東西不能解釋.對不...
文章分類
全部 (233)
小學生活 (65)
中學生活 (48)
出去玩既記事 (74)
節日快樂 (3)
未分類 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 473
今日人氣: 23
累積人氣: 46635
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2008 年 11 月 27 日  星期四   寒冷


抉•擇 愉快 分類: 未分類

今日差唔多要開考之前,個考官:邊個係1E班吳欣怡呀?我話:我,跟住佢叫我考完之後去搵

MISS.NG,個時我諗緊,我平時又無左乜野壞事呀,點會無啦啦比人捉左去呢?我又係到幻

想,會唔會係比人揀左入田徑隊呢?考完之後,我去左教員室,見到成班F.1既女仔企哂係到,

我就行過去,就開始點名啦,原來真係比人揀左入田徑隊,差唔多全部都係排球隊既,真係勁!

原來我呀媽幫我拜神係有用嫁(其實佢順便)媽咪,I LOVE YOU...跟住MISS.NG話以後1,3

5都要練習,姐係1,2,3,5都唔得閒,我當堂嚇左一嚇,究竟入唔入好呢?其實唔係我唔鍾意田

徑,問題係D時間排到咁密,邊有時間同佢地出去呢?我諗哩個就係點解D人升中之後,D朋友

愈黎愈唔FD既原因卦...唉,而家好似變左朋友同田徑既抉擇咁,唉,咁樣叫我點揀呀...

P.S.今日同中學D"""""""同學"""""""出左去玩,好耐無比人咁請過,你咁有錢就攞去派,咁多托咩?

發表時間:2008-11-27 05:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candyng1 的日誌)


amy_1996 於 2008-12-03 01:30 PM 發表:
c0mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bonnie0212 於 2008-11-28 06:32 PM 發表:
~嘩~
~勁野喎~
~田徑~
~~加油~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路痴 於 2008-11-27 05:46 PM 發表:
你同小學一樣都係1e班bo..咁你覺得自己係鐘意排球定田徑多d ar?
定係你3心2意兩樣都想去ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]