曉緣 曉緣
ˍ沒有你陪伴的我♀連寂寞都笑我太墮落♂
什麼都可以 我願意為你守護到天明:)
candyng1
暱稱: 512:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
This is friend?
去大陸玩~
2010-06-05
北京行.
太多東西不能解釋.對不...
文章分類
全部 (233)
小學生活 (65)
中學生活 (48)
出去玩既記事 (74)
節日快樂 (3)
未分類 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 473
今日人氣: 14
累積人氣: 46891
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


鄺永,你都有今日啦.. 滿足 分類: 出去玩既記事

哈哈哈哈哈..今日笑起黎把聲都特別好嫁,因為..今日lunch個時個個都唔想同晞食飯,

但係我咁好人見住佢一個人咁樣真係好慘..跟住去左m記食野啦,跟住就返左去啦,

原本諗住上中學唔會咁幼稚,點知都係咁,分黎分去,絕黎絕去,唔煩嫁?跟住去睇皮影

戲,d老師睇到瞓著哂,無聊到一種境界..返到屋企之後佘仔就打黎叫我地陪佢去圖書

館,借完書之後就去食魚旦,食完之後就去買壽司食啦,哈哈老規矩,留返最後個舊

玩,之後我手下留情剩返少少wasabi,跟住鄺永狂輸,跟住次次都話唔計,之後我同佘

仔係咁贏佢,係佢輸左4,5次既情況下只好食左佢,跟住佢成塊面紅哂,我幾心涼呀

跟住我話:你終於知道我幾痛苦啦?之後就唔見左佘仔,之後係車站撞返佢..搭緊車

個時,我問鄺永話:你近排成日去森林呀?跟住佢話:唔係呀,今晚去姐..跟住我望一望

佢,佢話:唔去囉..我知佢講假既,佢點會咁乖仔..跟住我話你學壞少少唔係問題,問題

係唔好係blog打,成班人擔心你呀ma..其實佘仔都好擔心佢,不過佢學壞係遲早既

係睇下有無人知姐

p.s.今日太公走左啦,雖然同佢相處時間唔係好多,但係自己屋企人走左,都係會有d想喊既

 

發表時間:2009-02-13 08:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candyng1 的日誌)


kristyfriend 於 2009-02-15 04:05 PM 發表:
-[-
又係到講y理;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candyng1 於 2009-02-14 02:08 PM 發表:
啦啦啦啦啦..食得是福呀ma,而且我都唔想咁fit"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MiyukiTsui29 於 2009-02-14 09:37 AM 發表:
你成日食食食;;;食肥你啊;;旦系你不嬲刀甘肥---冇辦法哦''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wasabi 於 2009-02-13 10:29 PM 發表:
佢唔係BLOG打我點知呀?
TO鄺永:唔好咁夜返屋企啦,,唔好壞到都西利就OK啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]