哈哈哈哈哈..今日笑起黎把聲都特別好嫁,因為..今日lunch個時個個都唔想同晞食飯,
但係我咁好人 見住佢一個人咁樣真係好慘..跟住去左m記食野啦,跟住就返左去啦,
原本諗住上中學唔會咁幼稚,點知都係咁,分黎分去,絕黎絕去,唔煩嫁?跟住去睇皮影
戲,d老師睇到瞓著哂,無聊到一種境界..返到屋企之後佘仔就打黎叫我地陪佢去圖書
館,借完書之後就去食魚旦,食完之後就去買壽司食啦,哈哈 老規矩,留返最後個舊
玩,之後我手下留情剩返少少wasabi,跟住鄺永狂輸,跟住次次都話唔計,之後我同佘
仔係咁贏佢,係佢輸左4,5次既情況下只好食左佢,跟住佢成塊面紅哂,我幾心涼呀
跟住我話:你終於知道我幾痛苦啦?之後就唔見左佘仔,之後係車站撞返佢..搭緊車
個時,我問鄺永話:你近排成日去森林呀?跟住佢話:唔係呀,今晚去姐..跟住我望一望
佢,佢話:唔去囉..我知佢講假既,佢點會咁乖仔..跟住我話你學壞少少唔係問題,問題
係唔好係blog打,成班人擔心你呀ma ..其實佘仔都好擔心佢,不過佢學壞係遲早既
事係睇下有無人知姐
p.s.今日太公走左啦,雖然同佢相處時間唔係好多,但係自己屋企人走左,都係會有d想喊既
|