今日係我比賽既日子,我同曾+瑾瑾8:20先到灣仔運動場,跟住就拿拿林落去拉筋,到左最後召集
個時我拍HSW哥哥攞左學屆證未,佢話未..跟住HEI就沖左上去幫我地攞啦,唔知點解勁驚黎唔
切,但係最終都係趕到..比賽開始啦,HSW係17號,我係31號,成條街..到我推個時,個心只係諗住
有邊個邊個同我講過加油+唔想衰比MS.吳睇,跟住就叫,推得算係遠,之後就有個人追過我,只
係差0.0幾,但係個時我好累,其實我打定輸數,之後佢仲推遠左添,算..不過攞到個第二都幾好
FEEL,比人踩係上面原來真係好唔GUR,不過算啦 ..點知個個聽到我攞第二,個個都話:勁野
啦!哇,你咁勁既!下,你點會咁勁呀..個時覺得努力都值得,就算隻腳痛住都要去練或者自己比
人睇死都無所謂啦,就算要我即刻死都得(攞到全港第一先考慮下,仲有好多好野未食)跟住同
佢地影相,今次真係勁HIGH,跟住就上左看台,之後去食KFC..妖,去到KFC先火,我同HEI排左
成9個字,前面班大陸哩係咁插隊,頂!等到我同HEI+前面個男仔都勁火,跟住就罵佢地,比我地
罵走左..之後HEI同MS.CHAN+NG講:頭先班大陸哩係咁插隊,三十份三十份咁買,成間KFC
買哂佢呀,你老尾呀!食完返去就睇瑾瑾比賽,佢推得幾好,B GRADE D人超勁呀!跟住上看台
睇比賽,見到鄺永同班死飛仔,唉..跟住扶輪條友係咁自認為自己令仔,其實我係同曾係到睇
緊佢做D動作有幾ON9,跟住又係到笑,真係頂佢唔順..之後敏儀係咁"嬲"我計,我話唔陪佢
返學校,佢由扁嘴,坐到我隻腳斷咁..之後到C GRADE4x100,佢地跑左58.03,LHT係到喊,佢
話個時係學校1:04咁,而家1分鍾都唔駛,佢話佢係開心到喊,E D咪係團體精神囉 ,跟住就
返歸啦..
|