今日10:20醒左,唔知點解好累,不過都係起左身..之後打比佘仔傾計,之後又
打埋比鄺永,傾傾下鄺永話想出去,跟住我地夾手夾腳作左段橋出黎握佢呀ma
放心啦,今次唔係去買麵包 係去圖書館..之後上左慈雲山圖書館,玩下籃球
機,個細路妹勁屈機跪係到射,仲勁過我地,sorry 大佬 之後落去森林,見到文
叔係到釘可立排球隊攞左亞軍張紙,勁喎,好多都係新面孔..去到森林就玩個
d個d同個d,之後就返竹園同佘仔食野,跟住見到tamama,就搭上去天台,佘仔
大叫:tamama!屌你老X呀!跟住我就禁LIFT落去地下,勁好玩...之後返到屋企
同佘仔傾電話,傾傾下就攞部手機D SMS黎睇下,有D SMS keep左成年,係
時候都要刪左佢..
當年今日:同崔崔,soso,鄺永,佘仔個d出黎玩..6:47同
鄺永佢地岩岩買完野飲返屋企..
|