曉緣 曉緣
ˍ沒有你陪伴的我♀連寂寞都笑我太墮落♂
什麼都可以 我願意為你守護到天明:)
candyng1
暱稱: 512:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
This is friend?
去大陸玩~
2010-06-05
北京行.
太多東西不能解釋.對不...
文章分類
全部 (233)
小學生活 (65)
中學生活 (48)
出去玩既記事 (74)
節日快樂 (3)
未分類 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 473
今日人氣: 17
累積人氣: 46748
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


緣份 愉快 分類: 出去玩既記事

今日10:20醒左,唔知點解好累,不過都係起左身..之後打比佘仔傾計,之後又

打埋比鄺永,傾傾下鄺永話想出去,跟住我地夾手夾腳作左段橋出黎握佢呀ma

放心啦,今次唔係去買麵包係去圖書館..之後上左慈雲山圖書館,玩下籃球

機,個細路妹勁屈機跪係到射,仲勁過我地,sorry 大佬之後落去森林,見到文

叔係到釘可立排球隊攞左亞軍張紙,勁喎,好多都係新面孔..去到森林就玩個

d個d同個d,之後就返竹園同佘仔食野,跟住見到tamama,就搭上去天台,佘仔

大叫:tamama!屌你老X呀!跟住我就禁LIFT落去地下,勁好玩...之後返到屋企

同佘仔傾電話,傾傾下就攞部手機D SMS黎睇下,有D SMS keep左成年,係

時候都要刪左佢..

當年今日:同崔崔,soso,鄺永,佘仔個d出黎玩..6:47同

鄺永佢地岩岩買完野飲返屋企..

發表時間:2009-03-29 06:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candyng1 的日誌)


baby_jassie 於 2009-04-05 03:31 PM 發表:
C0mmenT...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candyng1 於 2009-03-31 08:09 PM 發表:
好好好,唔煩你呀ma,ok!況且我無煩過你囉..
你唔好咁hurt佢就得啦,你唔鍾意佢就唔好理佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



battyyoyo 於 2009-03-30 08:48 PM 發表:
我唔會再同你地玩呀!!!
唔該你地唔好再煩我呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MiyukiTsui29 於 2009-03-30 07:59 PM 發表:
估五到!!你會記得舊年既事喎o.o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kristyfriend 於 2009-03-30 07:37 PM 發表:
其實我唔係好明你講咩.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]