禮拜五我同lily佢地lunch遲到,搞到今日比L4捉左去講,把聲勁溫柔,只係話我
地幾句,叫我地下次唔好咁多人一齊出去食..之後我問返K,佢話L4起勢咁鬧
佢,好似講到係佢所以搞到我地遲到咁,搞到我好內疚添..
放學考完P.E.之後就返歸,call鄺永問佢係邊,去完7仔搵佢地之後就上左慈中
樂仁樓有豬流感,各位住慈雲山既小心d啦,特別係可立既同胞們..我地係到玩
籃球機,玩玩下又玩足球機,鄺永廢到死,我同佘仔玩既分差唔多 跟住就返
竹園北,諗住上我屋企玩啦,點知我老豆係到,我地就即刻入lift,之後我同佘仔
禁哂d制,但係我地有秘技,禁五下開門就會skip左個層,係咁係到玩,落到G樓
死啦,世界上唔舍邊條粉腸發明左閉路電視E樣野,比D管理員睇到哂,係咁睇
住我地 跟住就上左我屋企玩啦,玩返之前D野,又無啦啦攞支止汗制噴落魚
缸到..跟住又跳左落去買野食,之後就返歸啦..頭先同KK講起好多以前既野,
差唔多畢業一年啦,我反而覺得開心,因為我地而家仲係咁FD,只係無機會再
見返果36個人..6.20有無人去嫁?晴B你去啦..wasabi得唔得閒呀你?
|