今日7:00起左身,瞓係張床到諗左陣野,無幾耐就起身..9:00佘仔就打
黎同我邊傾電話邊睇NBA(湖人VS金塊),傾左一傾,鄺永又打埋答,就
傾緊去邊到玩啦,又係到投票..好野!湖人贏左,高比拜仁真係勁,但係
其實金塊都好勁,係最尾一節湖人先拉開分數..12:00鄺永打黎話佢
唔出得,之後打比佘仔問佢點,佢叫我問下KK出唔出得,好可惜唔出
得...跟住我就同佢上左森林諗住打機,點知無位,就玩林敏儀電話啦,
跟住諗住上去搵佢,去到中央之後,我就CALL晴B,佢話佢落呀..去左
佢樓下等,好野!仲係咁FIT+矮,好耐無見啦,一睇就知駁左髮..經過一
輪相處之後,我同佘仔都發現左佢KAI左,煩左,淫左..點解話佢淫?佢
可以行行下係到叫D唔知咩聲出黎囉,之後又笑得勁KAI,又話自己
係GAG GIRL,無佢咁好氣..之後返到竹園,佢無啦啦拖住佘仔隻手行
佘仔,開心死啦?不過E過開心遲左D,如果你而家仲係鍾意佢既話..
晴B係咁屈佘仔鍾意wasabi,收錯風啦小朋友,佢係另外一個呀
跟住上左屋企玩電腦,又sd sms比人..之後佢無啦啦扯佘仔條褲落
黎,見到佢今日著藍色底底+一d野 搞到佘仔面紅,我同晴b就係咁
笑..跟住就落左去買野食,企係小巴站到傾計,講返以前d野真係好
kai,而且發現左次次同晴b出街都係下雨天。。。下次再見;]
P.S.今日有三次同一時間同佘仔講既野一樣..
|