今日上堂同平時差唔多,諗到都就黎升f.2,都無乜機會再咁一齊上堂,我
好唔捨得..唔捨得?我只係唔捨得個種陌生既感覺,原來陌生得都幾好
玩,所以我近排都睇開左,所有我以前對佢唔好既,而家都:唉,算啦,學柴
九哥講句,人生有幾多個十年?憎來憎去都無用 OLE去左hall睇通識
專題報告,1E加油!好野,衰左,比1C攞左冠軍,無所謂啦,我唔在乎「1E」
攞唔攞..跟住係hall到瞓著左,比林敏儀望住哂,放學之後siu k(你鍾意人
地咁叫你)係咁拉住我叫我陪佢打波,林敏儀又話我去佢去,緊係唔去啦!
返到屋企就call佘仔佢地出去,去左鄺永樓下坐左陣,見到雀仔,佢高到
你呀,我地見到之後勁多野講,包括某d野..之後就去左我屋企,我老豆又
係到,我地就去左後樓梯燒紙巾,鄺永又問我食唔食,慫恿朋友食,唔應該
唔好食咁多煙啦..跟住去我屋企玩左陣,佘仔無啦啦爆左句:溫書要溫時
間嫁,笑死我地..
P.S.都差唔多畢業一年lu,但係我都係覺得我地無變,我見到6C會多
FEEL過1E,e樣野好難變,今屆又差唔多畢業啦,好好珍惜埋啦,如果
唔係你地真係會覺得好可惜..只為可立讀好書
|