| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
游水都要講大話  |
分類: 出去玩既記事 |
今日本來7:00個時去同佢地食早餐,點知佘仔瞓唔醒,仲好,根本我都未瞓醒..醒左
之後同鄺永傾左陣計,佢本來要去沙田攞滑板,但係佘仔話去游水,放監啦?原來係
佢握佢呀ma同佢地中學同學出黎游,佢呀ma話我同鄺永唔係同佘仔一間學校,所
以話我地學壞喎,好野!話說佘仔表哥係我間學校比人扣左操行分-100幾分,所以
話我間學校衰喎,咁就批評下你個孫啦,你無資格批評我,有病食藥啦,係咁鬧同打
佘仔,佢都大個啦..熙哥有無壞我就不予置評啦,廢事比人串,但係我點都唔覺佢學
壞 跟住去左斧山游水,出面d水呢就暖既,入面d水凍既,玩死我地,跟住撞到李
樂敏,吳yingying,咁岩呀..之後就係到玩穿山x,好難用文字表達點玩,下次同我地
去你咪知囉..不過講真呀,而家有邊個得閒呀?想好似上個夏天咁多人出黎游,而
家同中學fd玩既玩,學野既學野,唔得閒既唔得閒,唉..
|
| 發表時間:2009-07-02 12:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
friend??friend大晒呀??` 甘你有當過我系你friend咩?`冇囉!` 戈戈對你做D乜..你又隨便距地做` 我一做`!你就系到打人/.\癡線嫁?` 去玩就大把精神..呵!`你淆就淆拉!` 講甘多野托呀!`
|
|
|
總之我有同鄺永講,唔信罷就,我無必要樣樣野 都要同你交代得咁清楚,你鍾意叫我乜野我控 制唔到你,你鍾意講乜就講乜啦,我亦都無話唔 比你講我..佘仔同鄺永係我既friend,我理佢 地好正常仲有,我唔覺得係qooza打"""鄺永 煲煙拉!!"""有咩用你話我淆又好乜都好,廢 事你又話得我講哂你無得講我,我無咁多精神 同你嘈
|
|
|
幼稚??`你覺得我好幼稚``系呀..我系幼稚嫁拉!` 甘又點?`成日刀系甘..你講人地就得`人地講你就五得! 你邊位呀?`大小姐呀?`你有講鄺永呀?`甘你米系呢到同埋qoza到狂打,,"""鄺永煲煙拉!!""" 你夠僵既話`` 我話佘囝&鄺永關你春事呀?`米好似你系大佬甘囉``
|
|
|
你就話我懶有義氣啦,我無所謂..咁係因為我仲當你係我 個fd,我先話你,如果唔當,我理都唔理你啦..我有話鄺永 呀,你唔知咋喎,你唔知唔等於我無講佢..我就係聽kk咁 擔心你,我先同你講,估唔到你唔領情囉..都升中學啦,唔 好再咁幼稚啦..你覺得我煩/扮野既話,咁你就慢慢講飽 佢啦
|
|
|
旦系我覺得你當我五系你戈Friend囉``! 驚你地學壞?`鄺永學壞佐拉``!你五話距反而系到話一戈冇煲煩既我?`` 甘又系咩意思呀?`何解五可以話距地呀?`懶有義氣甘``慳D拉-______-|| 扮晒野甘``
|
|
|
你就當係我錯啦,唔好話佢地兩個(可能你覺得我係扮野) 我話你係驚你學壞,只係想關心你(可能你唔覺)..你憎我 地又好乜野都好,咁係你既事啦,要解釋既我解釋完,我咁 話你無惡意,如果你要誤解落去既話,我都做唔到d乜野, 如果你覺得我地係咁唔岩做朋友既話,無所謂,一句就得 啦..你唔明呀佢呀ma係邊種人嫁啦,佢係驚我地學壞 我相信"清者自清"(可能你會串我懶有文化)
|
|
|
肥婆怡;-甘你刀識話佘囝戈呀嘛話佘囝跟你地學壞拉-_______-|| 甘你憑乜系到話我學壞呀?`?阿K擔心我學壞...你又話系遲早既事``你想點呀? 鄺永學壞...你又五話``我坐係樓梯`又話我學壞''咩事呀? 我之前同你刀有坐系後樓梯到hea佐陣拉!`!話下你自已仙好話我拉`` 成日話我會學壞...我有煲煙咩?`冇囉``吾該! 佘囝;-你話我戈 msn icon好 on鳩?`你戈樣又點呀?`你戈樣好好咩?`我多覺囉! 你系點''關你咩事姐?` 鄺永;-我問下你msn icon做乜用super loves 做icon姐``駛吾駛甘答我呀?` 咩事呀`?
好討厭你地囉``!
|
|