曉緣 曉緣
ˍ沒有你陪伴的我♀連寂寞都笑我太墮落♂
什麼都可以 我願意為你守護到天明:)
candyng1
暱稱: 512:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
This is friend?
去大陸玩~
2010-06-05
北京行.
太多東西不能解釋.對不...
文章分類
全部 (233)
小學生活 (65)
中學生活 (48)
出去玩既記事 (74)
節日快樂 (3)
未分類 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 473
今日人氣: 17
累積人氣: 46629
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 7 月 1 日  星期三   酷熱


游水都要講大話 愉快 分類: 出去玩既記事

今日本來7:00個時去同佢地食早餐,點知佘仔瞓唔醒,仲好,根本我都未瞓醒..醒左

之後同鄺永傾左陣計,佢本來要去沙田攞滑板,但係佘仔話去游水,放監啦?原來係

佢握佢呀ma同佢地中學同學出黎游,佢呀ma話我同鄺永唔係同佘仔一間學校,所

以話我地學壞喎,好野!話說佘仔表哥係我間學校比人扣左操行分-100幾分,所以

話我間學校衰喎,咁就批評下你個孫啦,你無資格批評我,有病食藥啦,係咁鬧同打

佘仔,佢都大個啦..熙哥有無壞我就不予置評啦,廢事比人串,但係我點都唔覺佢學

跟住去左斧山游水,出面d水呢就暖既,入面d水凍既,玩死我地,跟住撞到李

樂敏,吳yingying,咁岩呀..之後就係到玩穿山x,好難用文字表達點玩,下次同我地

去你咪知囉..不過講真呀,而家有邊個得閒呀?想好似上個夏天咁多人出黎游,而

家同中學fd玩既玩,學野既學野,唔得閒既唔得閒,唉..

發表時間:2009-07-02 12:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candyng1 的日誌)


ChingMiyuki 於 2009-07-04 11:25 AM 發表:
friend??friend大晒呀??`
甘你有當過我系你friend咩?`冇囉!`
戈戈對你做D乜..你又隨便距地做`
我一做`!你就系到打人/.\癡線嫁?`
去玩就大把精神..呵!`你淆就淆拉!`
講甘多野托呀!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candyng1 於 2009-07-03 10:46 PM 發表:
總之我有同鄺永講,唔信罷就,我無必要樣樣野
都要同你交代得咁清楚,你鍾意叫我乜野我控
制唔到你,你鍾意講乜就講乜啦,我亦都無話唔
比你講我..佘仔同鄺永係我既friend,我理佢
地好正常仲有,我唔覺得係qooza打"""鄺永
煲煙拉!!"""有咩用你話我淆又好乜都好,廢
事你又話得我講哂你無得講我,我無咁多精神
同你嘈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChingMiyuki 於 2009-07-03 10:18 PM 發表:
幼稚??`你覺得我好幼稚``系呀..我系幼稚嫁拉!`
甘又點?`成日刀系甘..你講人地就得`人地講你就五得!
你邊位呀?`大小姐呀?`你有講鄺永呀?`甘你米系呢到同埋qoza到狂打,,"""鄺永煲煙拉!!"""
你夠僵既話``
我話佘囝&鄺永關你春事呀?`米好似你系大佬甘囉``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candyng1 於 2009-07-03 09:25 PM 發表:
你就話我懶有義氣啦,我無所謂..咁係因為我仲當你係我
個fd,我先話你,如果唔當,我理都唔理你啦..我有話鄺永
呀,你唔知咋喎,你唔知唔等於我無講佢..我就係聽kk咁
擔心你,我先同你講,估唔到你唔領情囉..都升中學啦,唔
好再咁幼稚啦..你覺得我煩/扮野既話,咁你就慢慢講飽
佢啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChingMiyuki 於 2009-07-03 08:19 PM 發表:
旦系我覺得你當我五系你戈Friend囉``!
驚你地學壞?`鄺永學壞佐拉``!你五話距反而系到話一戈冇煲煩既我?``
甘又系咩意思呀?`何解五可以話距地呀?`懶有義氣甘``慳D拉-______-||
扮晒野甘``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candyng1 於 2009-07-03 08:03 PM 發表:
你就當係我錯啦,唔好話佢地兩個(可能你覺得我係扮野)
我話你係驚你學壞,只係想關心你(可能你唔覺)..你憎我
地又好乜野都好,咁係你既事啦,要解釋既我解釋完,我咁
話你無惡意,如果你要誤解落去既話,我都做唔到d乜野,
如果你覺得我地係咁唔岩做朋友既話,無所謂,一句就
啦..你唔明呀佢呀ma係邊種人嫁啦,佢係我地學壞
我相信"清者自清"(可能你會串我懶有文化)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChingMiyuki 於 2009-07-03 07:39 PM 發表:
肥婆怡;-甘你刀識話佘囝戈呀嘛話佘囝跟你地學壞拉-_______-||
甘你憑乜系到話我學壞呀?`?阿K擔心我學壞...你又話系遲早既事``你想點呀?
鄺永學壞...你又五話``我坐係樓梯`又話我學壞''咩事呀?
我之前同你刀有坐系後樓梯到hea佐陣拉!`!話下你自已仙好話我拉``
成日話我會學壞...我有煲煙咩?`冇囉``吾該!
佘囝;-你話我戈 msn icon好 on鳩?`你戈樣又點呀?`你戈樣好好咩?`我多覺囉!
你系點''關你咩事姐?`
鄺永;-我問下你msn icon做乜用super loves 做icon姐``駛吾駛甘答我呀?`
咩事呀`?


好討厭你地囉``!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]