今日係我老豆要返大陸同佢個fd玩既日子,好似要去1個月咁,但係我琴晚點都瞓唔到,可能
係擔心佢,我熄機之前,佢行入我間房幫我整一整張床,又話:聽日爸爸走個陣,你仲瞓緊教喎
唔知點解好想喊咁,瞓瞓下諗起之前咁憎佢都係錯既,跟住就#$^&$^$@$%&,係到聽歌聽到
5,6點都瞓唔到,直接唔瞓啦..今日醒左之後,呀媽問我:佘仔無打比你咩?你自己去定點?我話
佢打係遲早既事,之後佢就打左黎,叫我自己去,佢係個到等我,去到之後我地就上去個到等,
輪流玩一鋪psp,玩到間房開左啦,我地就入去坐最後面個個位,擺明玩我,近視到咁,真係睇
唔到,佢係到玩psp,因為佢呀"ma"要佢做哂d功課先可以出,所以我博命同佢做哂d功課,做
到sir黎教日文啦,跟住佢攞左要畫左乞e既紙出黎,佢話:忠忠直直,佘仔勁大聲咁話:終須乞
食..之後上完啦,我地就搭車返去,呀係啦呀SIR教左"喔卡呢"=錢,佢話去日本個時有人話:
有"喔卡呢"汁呀,都識得衝過去汁呀..我要幫我呀媽睇鋪,佘仔上完圖書館就落幫我,黎左個
講英文既,食啦今鋪,隔離個姐姐行過黎幫我地,D英文勁到我地O哂嘴,我從來都自認英文
唔好既,合格我已經好開心,佘仔成日係到話自己英文幾勁,而家呢?跟住遵上森林搵鄺永,
就去左我屋企玩PAIR牌,就GOODBYE啦~
|