曉緣 曉緣
ˍ沒有你陪伴的我♀連寂寞都笑我太墮落♂
什麼都可以 我願意為你守護到天明:)
candyng1
暱稱: 512:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
This is friend?
去大陸玩~
2010-06-05
北京行.
太多東西不能解釋.對不...
文章分類
全部 (233)
小學生活 (65)
中學生活 (48)
出去玩既記事 (74)
節日快樂 (3)
未分類 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 233
留言總數: 473
今日人氣: 14
累積人氣: 46745
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


買倉鼠 09年既7月24日 滿足 分類: 出去玩既記事

今日11點幾先醒,鄺永話想出去買倉鼠,本來琴日出左樂富既,點知街市個到"汁"左,唉..所以

今日諗住唔返日文,點知佘仔打黎話佢唔去啦,話唔得閒,之後就打比嘉嘉李叫佢出黎,佘仔又

打多次電話比我,問:你唔去呀?我話:係呀!約左嘉嘉李同鄺永出去玩呀,我聽到佢把聲好想同

我地出去,真係可惜呀之後我同鄺永約左係下面等,就上左去慈雲山搵佢,係洪記同呀e吹

左陣水,佢話今年d可立派得好好呀,有條友入左協恩,勁喎!20個入左可立,有幾個入左文理,一

年比一年好喎,其實咁聽到都好開心,鄺永問:你係可立入面做嫁?之後就上左去佢樓下,係到

等佢,係咁流汗,一路用呀e比我張濕紙巾,而家諗諗下,咁咪姐係用極都濕既?跟住等車,10架有

11架都滿哂人既,去到mtr之後,個架車就黎刪門,行行下鄺永話:去車頭啦,不如跑囉..跟住之後

我地9秒9跑到去,跑到尾2個卡,我話:不如入左去先啦,等陣刪左門仲死..去到車頭之後,有兩個

人企係嘉嘉李隔離,佢叫我擋住佢地喎,彩佢都傻..跟住果兩條友無啦啦攞住本地圖係到笑,到

左太子,佢地話去mk呀ma,跟住個條友話e到出咪岩囉~佢地走左之後,我地人係咁係到笑,無病

呀?出mk係太子落?佢地以為轉車..去到mk之後,鄺永同我講話唔知金魚街係邊喎,跟住就係到

問人,細路話慈雲山都有啦,做乜要去mk買呢?我好想打鄺永,佢話我岩岩先醒起..去到金魚街

之後,就買左兩隻倉鼠,一隻係我,一隻金毛,佢地話叫乜名好?嘉嘉李話叫欣欣,跟住我話另外

個隻叫榮榮呀ma,欣欣向榮..又係到笑,其實唔好笑..跟住就去左我呀媽鋪頭玩啦,係到玩pair牌

我呀媽話鄺永鈍胎,笑死我地

p.s.人既潛意識真係唔知點,平時都唔掛住啦,但係偏偏發夢先咁..倉鼠家族:鄺永=爺,晴b(死左)/

wasabi=鄺永老婆(夾硬配上去既)佘仔=鄺二世,嘉嘉李=佢老婆(係因為e個原因,上面個兩個你想

做佘仔老婆多定鄺永啦..?)我=佘二世/鄺三世,金毛=我細佬/哥啦就..嘉嘉李咁生得既?sorrysorry

發表時間:2009-07-24 11:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candyng1 的日誌)


Siu_man118 於 2009-07-26 11:21 AM 發表:
c0mM3N+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



battyyoyo 於 2009-07-26 01:21 AM 發表:
cOMm3nt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]