今日11點幾先醒,鄺永話想出去買倉鼠,本來琴日出左樂富既,點知街市個到"汁"左,唉..所以
今日諗住唔返日文,點知佘仔打黎話佢唔去啦,話唔得閒,之後就打比嘉嘉李叫佢出黎,佘仔又
打多次電話比我,問:你唔去呀?我話:係呀!約左嘉嘉李同鄺永出去玩呀,我聽到佢把聲好想同
我地出去,真係可惜呀 之後我同鄺永約左係下面等,就上左去慈雲山搵佢,係洪記同呀e吹
左陣水,佢話今年d可立派得好好呀,有條友入左協恩,勁喎!20個入左可立,有幾個入左文理,一
年比一年好喎,其實咁聽到都好開心,鄺永問:你係可立入面做嫁?之後就上左去佢樓下,係到
等佢,係咁流汗,一路用呀e比我張濕紙巾,而家諗諗下,咁咪姐係用極都濕既?跟住等車,10架有
11架都滿哂人既,去到mtr之後,個架車就黎刪門,行行下鄺永話:去車頭啦,不如跑囉..跟住之後
我地9秒9跑到去,跑到尾2個卡,我話:不如入左去先啦,等陣刪左門仲死..去到車頭之後,有兩個
人企係嘉嘉李隔離,佢叫我擋住佢地喎,彩佢都傻..跟住果兩條友無啦啦攞住本地圖係到笑,到
左太子,佢地話去mk呀ma,跟住個條友話e到出咪岩囉~佢地走左之後,我地人係咁係到笑,無病
呀?出mk係太子落?佢地以為轉車..去到mk之後,鄺永同我講話唔知金魚街係邊喎,跟住就係到
問人,細路話慈雲山都有啦,做乜要去mk買呢?我好想打鄺永,佢話我岩岩先醒起..去到金魚街
之後,就買左兩隻倉鼠,一隻係我,一隻金毛,佢地話叫乜名好?嘉嘉李話叫欣欣,跟住我話另外
個隻叫榮榮呀ma,欣欣向榮..又係到笑,其實唔好笑..跟住就去左我呀媽鋪頭玩啦,係到玩pair牌
我呀媽話鄺永鈍胎,笑死我地
p.s.人既潛意識真係唔知點,平時都唔掛住啦,但係偏偏發夢先咁..倉鼠家族:鄺永=爺,晴b(死左)/
wasabi=鄺永老婆(夾硬配上去既)佘仔=鄺二世,嘉嘉李=佢老婆(係因為e個原因,上面個兩個你想
做佘仔老婆多定鄺永啦..?)我=佘二世/鄺三世,金毛=我細佬/哥啦就..嘉嘉李咁生得既?sorrysorry
|