呢個女仔係唔係好靚女呢??????佢就係Rachel啦,我都有同佢一齊影牙,哈哈
呢個女仔係唔係好靚女呢???呢個就係carpo啦,佢自己自拍嫁~哈哈.....
我好開心牙可以同牙何詠深影相,佢好好人嫁,同埋囉左佢親筆簽名2個,嘉嘉,總有cream果3個簽名,loving girl果10個簽名,clips果兩個,等等,不過個何詠深好靚女真係好靚女牙,右手便果個牙,係唔係好靚女呢????我同牙何詠深一齊影嫁,何詠深係唔係好靚女呢,哈哈,真係好開心牙,第一次同明星影相,哈哈∼
今日我9:30起身,
跟住就去嘉倪屋企到溫書,
我地係唔係好乖呢???
跟住溫到大約3:00到,
就去廳出找野食,
我同嘉倪一齊食左一杯杯麵,
一路睇千機變一路食杯麵,
哈哈~
跟住食完睇完就番房溫書,
跟住開電腦玩GAME~
跟住我走啦,
我番屋企,
跟住番到屋企打俾佢,
跟住佢去睇doctor,
跟住唔知啦,
總有5日就去啦,
總有去牙詠琳屋企~
唉......