2007 年 5 月 31 日 星期四 
|
| 鞋..... |
琴日
IP KA WOON話同我絶交
之後話比返WING &彩比我
我同佢講唔好咁自大啦!
佢地有自己既野係由自己話事嫁(我覺得佢好似扮大方)
之後
wing wing打比我
話我知
佢唔會同我&ip ka woon玩
今日呢!
佢地不知幾fd咁...
最無賴既係
叫蚊之搬返之前o個個儲物櫃
好無賴lor~
我同佢地講死都唔要比返佢
好自私lor~
仲有呀~
蚊之去補習
o個個賤人
係度同wing暗示講蚊之壞話
係人都知講佢講啦~
好扮野lor~
琴日又懶偉大咁.....今日又係度講是非
超賤~
我唔講個名係比面你係我個同學~
|
|
|
2007 年 5 月 30 日 星期三 
|
| 2007-05-30 |
今日
係我有史以黎第一次係學校喊...=.=
整到我喊o個個人係做過我的fd...歐彩儀
佢好衰....
今日lunchtime
葉嘉媛佢又喊
我覺得佢係特燈比全班知lor~...扮可憐咁..
o係食完飯個陣...
我同蚊之and盈盈
落左下面傾心事
跟住joey同歐彩儀落黎話我
(你做無野呀!葉嘉媛喊緊呀!去氹下佢啦!)
(係fd就去啦)
我講:
(佢都唔當我係fd)
(咁我做咩要去安慰佢!)
(我同蚊之喊個陣又唔見佢氹我地)
佢話:
(佢唔當你係fd,你都當佢係fd啦!)
(去氹下佢啦!)
我話:
(佢都唔當我係fd!我做咩要當佢係fd)
(仲要去安慰佢~)
係中間,我喊左出黎!
個陣我好憎佢(彩)lor~
佢當佢係咩呀!成日同葉 一齊
講人壞話!
之前又話永遠唔會講
二家呢!咪又係講...
仲話我唔係同佢地真心做fd
我話係佢地唔采我就真!!!!!!!!!!=.="
我永遠都會記住佢今日的行為
永遠都唔原諒佢
佢係一個整到我喊既fd!
|
|
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 68 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|