2008 年 5 月 3 日 星期六 
|
| 唱kk |
琴日去左旺角neway city唱kk'
同埋ca.wing同蚊..
我地唱左勁耐lor...11:30-4:00
唱完仲去左照貼紙相...
收到`再post上黎喇!!=]
我地琴日唱到痴晒線...haha
不過可惜可惜...
到左今日..星期六..
要做勁多勁多功課....
做到我痴線...
呢2日都係痴痴地線....搵人救下我!!!!
|
|
|
2008 年 4 月 26 日 星期六 
|
| 2008-04-26 |
琴日去左siu霞屋企..
大家一齊練舞..
我地練得好happpppppy..=]
頭個part就係百老匯..我dance得好好睇呀~有少少唔知醜!!!
之後就係大大既jas.
than就係我個組既hip hop <--好k..狂除帽..
不過我覺得自己都dance得幾好!!!hehe
最後就係一齊既百老匯!!!
我地差少少就搞掂架喇~
但係大大個組就慢左d..要加油呀大大,,siu霞,,文文
我覺得今次我地既考試一定會好高分姐~^^ |
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 68 | »
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|