| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 27 日 星期四  | |
中四的生活  |
|
由開學到依家都已經有成差唔多1個月!
我諗我應該習慣中四既生活,
我同時都希望Amy習慣中四既生活!
|
| 刊登時間︰2007-09-27 05:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 10 日 星期五  | |
懶惰的人  |
距離返學既日子愈來愈少,
但做過既功課好少,
我真係要好好努力,
因為我已經係一個中四既學生,
要為我既中五會考做好準備!
但係我真係好懶,
咩都唔想做呀!
我真係要好好反省一下我對工作既態度! |
| 刊登時間︰2007-08-10 09:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 18 日 星期三  | |
反省?  |
我喜歡自己一個人沉思,
回想自己係一日入面,
做咗幾多正確既事!
一個人係佢既一生入面,
會做錯幾多野,
係做錯咗之後,
會有幾多既反省?
人如果無反省自己做過既野,
咁樣人係唔係會一直錯落去? |
| 刊登時間︰2007-07-18 03:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 1 日 星期日  | |
| 小學生活不開心的人 |
我一直以來都希望可以同小學d同學好好相處,
但係.......
佢地當我好似一個有野既人咁看待,
我真係好唔開心,
我有因為呢件事喊過,
但,
經過一段時間之後,
我知道就算我喊幾多次都好,
都唔會有人可憐我,
因為係佢地心目中,
我係一個唔受歡迎既人!
---------------------------------------------------------
今日我本來諗住去買dress,
但係就因為我大哥趕住出街,
我地就要趕返屋企,
我就買唔到條dress,
依家我都唔知點算好?
我星期二都唔知點好,
唔通拎條短褲返學? |
| 刊登時間︰2007-07-01 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 23 | »
|