
今日日記.. 當然就係.. 返大陸啦--3''
應該咁講.. 今日全日都唔係到也 >< 真係痛苦..
而且琴日練舞又練到爆累wo.. 依家隻腳仲痛痛地..
真係唔想行也.. 又其是去行書城. 雖然我都好多野要買啦.
但係真係唔知應該講咩好.. 辛苦?? 實架啦..
不過好在依家仲未去姐-3-'' 唔係我真係想叫救命..
哈哈... 諗起都好笑-3-''
-3-'' 又係知念啦..
哈哈H!J當中.. 最矮的知念.. ( 唔算最矮仲有個最矮-v-)
我諗我都高過佢-3-'' 不過佢未算大過 仲有得高 @@
你要比心機高上去呀>w<" -3-'' 好啦.. 我差唔多要出去啦..
我既死刑呀... 你來接我啦'' >< 我喊.. 鳴. .. . .
糖果我最近愛上左你呀-3-'' 依家我又幫你改左名為甜品啦-v- 你知架啦@_@" 我太中意幫你的花名(黑加倫子) 再改別的花名(糖果) (甜品) ( 蠢倫)
>333< 你真係好好玩既姐'' 愛上了你這個白痴的笑容 haha
分類: 未分類 |