
先送上蠍櫻吧等我-3-'' 今日蠍櫻又出左新圖 >w< 當然我有睇啦
你地想唔想睇呢 @_@? 想睇就回我啦 >w< 回我 我下次發日記就放上
另外我緊係要貼埋知念啦. 依家好似.. 一日一蘋果變左.一日一知念-3-
呵呵.. 冇計啦 鬼叫我實在太愛佢咩. >w< 呀 最緊我都有小小中意涼介
(ps: 因為佢地兩個真係有d似架) 有時都會分唔到佢地. 唔睇高度既話..
呵呵.. 冇計啦知念矮呀ma ( 你唔好打我呀.. OMG.. 走為上漲 )

呢個咪就係知念lo >w< haha 真係太愛佢啦-3-'' 好啦 講到呢到先
正題"": 今日最唔開心既時情係........
| 某人把我弄到發火.. 我當場發惡爆粗 |
| 小晞張我最中意既書...賣左出去.. 現時不理會他 |
仲有7-11的大口仔唔知有冇人齊左呢??我差特別版的星期六..
>< 買東西怎買也拿不到.... OMG... /口\'' 我遲d仲要放出去..
依家仲未齊既話.. 好多想要既人就會有架啦.. 我要努力=\/=
( ps: 如果各版大或會員有多既話. 我會跟你換的. )
好了-3-'' 今日說到這兒吧.. 再唔訓.. -3-我會被殺的...
OMG... 老媽子真是來追殺我要我訓啦-3-'' ZZzzZZzzzzz
咁多位早抖啦-3- 我閃閃閃

分類: 未分類 |