



當年時.. 還叫小戰.小賤的我. 當然係幻想學園也曾經出名過..
在圓ser出名的是.放點品全ser最平. 到現在放點品我還是平放的
當然..已經小了放了.不過小戰跟小賤這名.都陪了我很久吧
不過..因為某某的離開..我已經打算放棄了...名.不好就改了去
所以重新的自我.又再出現了 現在的我.以夢念跟稀戰再度出戰
歡迎大家來支持我吧-3-

改名後的法c的我_夢念 ( 擁有滿型的法c樣-3-)
左右邊. 先介紹左邊吧.原名0o榮榮o0 不過在一次離開把ac
放了比右邊的中明(凡人一銘) 佢的事係.. 擁有天使更美的笑容..
女人咩... 講到天使.. haha.因為榮哥係我心入面就係一個天使(冇錯佢就係EC)
右邊既中明原名陳中明 唔記得講.佢兩個都係我阿哥
曾係圓ser最出名最快升上120等的法c 不過又曾被多玩家說是一個小傻子
不過對於各位.. 可能唔知道佢真正既性格吧. 他可是有著童真的小朋友
(雖說大我幾日... 但係講到童真.我自問自己.. 都冇咩 )
分類: 未分類 |