今日.. 一早就返學校.. (比人訓..) 點解會比訓?
好簡單.. 就係運動會個人唔乖乖lo.. 我都唔係好知咩事架=.....=
不過比人訓埋一份咁解.. 有小小無辜既感覺.. 但我又好似做錯小小野
因為個日當場罵豪仔.. 唉.. 依家諗起真係對唔住佢
我都唔想豪仔比人訓.. 都係我唔好.. 不過=.....= 訓我唔訓佢我又講得唔抵wo
冇計啦.時代變.鬼叫佢同我左關係咩.. 唉.. 可能d人話係我同佢有關係.. 唔係佢同我..
呵呵.... 佢前幾日剪左頭髮... 樣衰左啊.. ( 學人剪斜音 抵你比我話)
=3= 最緊成日話豪仔.. 我都知道豪仔唔開心.. 今日佢又捉住我黎咬..
好在.. 唔係咬邊到.. 係咬手姐.. 唉.. 我依家好怕佢既咬攻呀!!
救命呀>< 你地快d黎救我.. 我今日要又受死了.. 鬼叫我係豪仔既....
分類: 未分類 |