今日早上冇咩野-0-
返學 溫書 啦 - 33- 訓攪丫咁啦
不過最開心既野都係見返大家姐-0-
佢好耐冇搵我啦 >,<
不過比我見返佢 好開心 ^^
不過唔知點解 佢好似唔多想同我講野..
會唔會係因為同我有關呢 ??
我諗左好耐..
但係都係諗唔到..
不過 我冇放棄 一直諗..
但係都係好唔明...
點解一定要唔理我呢.. 佢會唔會失戀呢 ??
真係好想知啊-0- 佢唔開心攪到我都好唔開心丫
不過唔知點解.. 我真係覺得好怪丫..
好想知咩事.. 發生..
今日仲有第二件事開心
就係我可以 同返佢地一齊玩啦..
雖然好耐以前都可以
不過因為某某 事 所以分開左大家..
依家可以係返一齊 ^^ 我地幾姊妹又重新認識大家啦
分類: 未分類 |