傷心的502日..
沒有小倩的痛苦..
誰人會明白...
今日.. 早上冇咩野..
好開心既本身... 諗住出街既時候..
點知.. 因為我阿哥..整嬲左我老豆..
我老豆.. 好嬲.. 佢搵我出氣
... 佢打我.. 唔比我玩電腦.. 唔比我出街..
我好傷心.. 我喊過黎.. 係... 我同小和講好左.. 唔喊既..
但係我今次真係做唔到啦..
對唔住丫小和 >< 因為太痛.. 所以我喊左出黎...
你原諒我...