今日..返到學校..
唔知點解好多同學.. 都話我做左D咩衰野..
但係我完全唔知發生過咩事..
我唔知道佢地係到講咩..
突然.. 小琪既回來..
大家都覺得好奇怪..
佢返到黎就講..''唔知邊個做左D咩咩衰野啦, 佢返黎 比人罵丫 仲返''
.. 但係我真係唔知佢地係到講緊咩..
我好無奈lo.. 當時..
後黎.. 小柔就話我聽咩事..
但係我冇做過... 我就話比小柔聽.. 我完全冇做過呢件事丫..
我咩都冇做過...
當然小柔會信我..
因為我冇講過大話... 之後好多人都覺得有D野
大家就一齊查咩事... 點知全都係佢攪到咁架
我地好唔開心.. 我地問佢到低咩事.. 佢唔答.. 我去佢屋企..
佢唔理我.. 唔應我.. msn打左句野..
可以整到咁..
不過.. 唔緊要啦..
呢件事.. 應該講bibi的了
當然今日既歡送會 好唔成功啦
因為CK都冇黎到
不過阿豪就做主唱- 33-
笑死我地丫
佢第一句唱錯左
攪到好多人都係到笑
之後佢地仲個個有自己唱
完全唔齊
分類: 未分類 |