今日一早起身 當然就係開電腦啦 -0-
可惜的係差唔多要出街lu
去邊到??
當然就係去書展啦 >w<
你地估下 去黎做咩 @w@
買書?? 睇書??
唔知呢 ^^
兩樣都有掛-0- ''可能啦''
點解話可能?? 因為我依家都未出去
緊係唔知道啦 不過去完書展返到黎
我會打第個post 的
就係講我係書展做過D咩
想知 就唔好錯過 一陣既post啦
你話我好似做緊廣告??
咁我依家真係做緊ma
就係日記廣告^^
咁你sup 定唔sup我先 @w@
sup 就錫下我啦-v -
你話我傻左?? 我不嬲傻架啦 @w@ 唔係點會叫小傻呢
係咪先 ^^ 小傻祝有去書展既人開開心心
分類: 未分類 |