今日去完書展返黎啦-0-
雖然我係第二日既早上打既
不過 >w< 我都要打返今日
當然啦 去書展 唔買野就傻啦
我緊係買左好多野
- 33-買左好多書
咩書?? 當然係電腦書啦
呢樣野先岩我既
其他?? 都有丫
小說丫 笑話丫 咁啦-0-
唔係好多
電腦書最多 ^^
好唔好睇 ??
我覺得好好睇 學到好多野- -
不過就...多寫左D咁啦
難唔難?? 易到死丫 >w<
就打住咁多先啦@w@