咩人生出黎係比人打?? 比人罵??
定係比人出氣丫..
我老豆 一嬲 一係打我 就係罵我..
我到低錯咩..
我樣衰??
我之前打交?? 我黑人憎??
唔係丫ma
點解佢要咁對我丫..
我好憎佢..
第159次話憎佢啦
我好細個到依家..
一直憎到依家..
佢.. 永遠都係我憎既人..
唔會再變架啦
佢哄我 冇用了
一生不變
小傻~唔好唔開心la~D老豆係甘衰ga~刀係啊媽好d等通渠王鍚番先~啜啜~唔好唔開心廿
通渠王 26.07.07