第七章:再見還見
[[第二日]]
傻: 唉唉..到低點算好呢...
傻到低諗緊咩呢?? 大家估下啦
[阿兒行左過黎]
兒: 早晨 阿傻 [阿傻聽唔到]
兒: 阿傻... 阿傻丫
傻: 下.. 邊個叫我
兒: 我丫... 諗咩咁入神丫
傻: 下..冇...呀...
兒: 一定有D野既 講比我聽啦
傻: 我可能唔可以再留係到.....
兒; 留係到?? 姐係點丫
傻: 我可能要離開香港..
兒: 下... [[大聲]] 點會咁架 咁阿生知唔知丫
傻: 我就係諗唔到應該點同佢講
[[阿生阿希行過]]
生+希: 老婆>333<早晨
傻: 下.. 咩你地係到既
生: 做咩丫 老婆?? 唔想見到我丫??
傻: 下.. 唔係丫.. 點會呢..
生: 老婆 做咩丫.. 做咩好似好怕咁既
傻: 冇...冇呀
兒: 阿傻佢唔好快唔.... [阿傻掩住佢個口唔比佢講落去]
生+希: 講D唔講D 有咩唔比得我地知
傻: 我.. 冇野啦..都係
生: 一定有D野既
[[阿傻跑左去]]
兒: 唉.. 阿傻佢 點解係唔想阿生知道
希: 知道咩?? [8掛]
兒: 阿傻可能要去外國
希: 下.. 點解丫
兒: 我都唔知丫
[[阿傻個邊]]
傻: 你唔好跟住我啦.. 我都就唔係到啦
生: 咩唔係到呀??我唔明呀
傻: 咁我問你一樣野
生: 問啦
傻: 如果我要離開香港你會點??
生: 我會跟埋你去lo
傻: 咁我話你知.. 我要離開香港.. 出外讀書..
生: 你去邊.. 我都跟埋去
傻: 生.. 你唔好咁啦.. 我唔值得你咁架..
生: 你值..我愛你呀 我愛你..
傻: 我都愛你.. 如果兩年之後 我地可能見到大家既 我唔會放棄
生: 我唔要 我要一世同你一齊.. 嫁比我丫..我唯一愛你一個
傻: 我.. 嗯 但係..結婚既時間 係兩年之後既今日
生: 好 我地一陣去訂婚
傻: 嗯..
[[訂婚場地]]
X:你地原意一世愛對方嗎??
傻+生: 我原意
X: 好 兩年之前既今日 你地就可以結婚 訂婚成立
傻: 生 兩年之後 我地會再見
生: 我會等你 等到你返黎
兒: 阿傻 你要返黎丫..
希: 我地等你返黎架 到時可能我同阿兒已經結左婚
生: 結到先好講丫
傻: 嗯 我會返黎架
[阿傻咁就離開左 去左外國 去左邊呢佢?? 就係英國啦)
阿生又可唔可以等到阿傻呢 記住睇啦
[[待]]
分類: 未分類 |