今日個頭好痛....所以係學校 都好似自閉青年但係 我就係咁啦
一時會好多野講一時會唔講野 好泠淡
咁你地又中意邊個我呢 ??我中意泠淡既自己
因為夠cool...但係一D都唔好... 因為會好少朋友... 我中意多朋友.. 但係又中意泠淡既自己
你地同唔同意呢?? 今日唔打咁多啦 因為頭好痛..