第八章:回來以前的我
阿傻去左英國已經有兩年啦..阿生冇識過其他女仔...
對人泠淡除左阿兒同阿希,但係因為阿傻離開左.
阿希同阿兒既感情都好左好多..但係佢地成日都嘈..
估阿傻幾時返..但係都係未知數
[[學校]]
希:我都話阿傻佢兩年之後返黎lo
兒: 我話四年後丫
生:你地唔好咁嘈啦.. 佢要返黎就會返
X:希希,生生你地係到嘈咩丫
希:希希生生係你叫架咩
X:希希怕羞丫??
生:行開啦你 死溝婆(泠淡)
X:生生做咩姐 人地都係想知姐
兒:溝婆文行開啦
文:你就溝丫 溝婆兒
希: 話我老婆 你係咪想死丫\口/
文: 希希 我先係你老婆丫
兒: 希你個頭丫 如果阿傻係到 一定打爆你個頭
[突然有一個人大叫]
X: 各位好 掛唔掛住我呢
兒: 掛你個頭 你咩水丫
X:係咪連大佬都唔知丫??
兒: 然哥??
X: 大佬唔係到丫 阿生你應該知架..(笑)
生: 下..(望清楚D) 呀呀... 老婆.. 我..好掛住你丫(笑)
兒: 下...阿傻 唔似既-0-
傻: 邊到唔似 係咪想打(傻笑)
兒: 真係wo-0- 係阿傻丫
傻: 兒, 好掛住你丫 (笑)
兒: 我都係丫
希: 理阿傻 唔洗理我啦
傻: 阿希呷醋 呵呵
生+兒: 人地大少爺黎架ma
傻: 嘩 做左大少 咁阿生呢??
希: 你去左英國之後 佢對人泠淡左
生: 阿希..你..
傻: 咁依家我返左黎 佢唔會架啦 (笑)
生: 緊係啦緊係啦
文: 你入黎我地班做咩 溝我條仔(惡)
生: 你條仔死左去個邊啦
文: 生生呀 連你老婆我都罵
傻: 阿生 佢係.. 你老婆??(失望)
兒+希: 佢係轉校生 溝婆一名 佢叫溝婆文
生: 嗯 佢係溝婆黎架.. 仲有 我只係愛你 一個架炸 老婆 (唔開心)
傻: 傻瓜 我知你唔會對我唔住架(笑)
生: 老婆(抱起阿傻) 六年前架約定 你記得ma?
傻: 傻瓜你話你(笑)
希+兒: 人地結婚 都唔知請唔請我地
傻+生: 你地話請咪請 唔請咪唔請lo
希+兒: 真係齊心
[[待]]
分類: 未分類 |